spuštění v roce 2023
technické řešení
spolupráce v plném proudu
Klient: UNI HOLDING CZECH 2010 s.r.o
iPhoneLab je přední český e-shop s použitými iPhony. Zaměřuje se nejen na prodej iPhonů, ale také na servis a testování. Kromě e-shopu provozuje i kamennou prodejnu v Ostravě.
Hlavními problémy, se kterými se iPhonelab potýkal, byly:
E-shop běží na krabicovém řešení Shoptet, které jsme si "ohnuli" a přeprogramovali k vlastním potřebám.
Uživatelský výzkum Zjištění reálných obav, potřeb a přání zákazníků.
UI / UX návrh Návrh wireframů klíčových stránek a funkcí e-shopu.
Copywriting Otextování všech klíčových částí webu a komunikace.
Konzultace a doporučení Sestavení týmu a spolupráce s jednotlivými specialisty.
Projektové řízení Zadávání úkolů, zajištění efektivní komunikace a koordinace týmu.
Technický dozor Dohled na správnou implementaci ze strany developera.
Už po prvním měsíci po spuštění redesignu došlo ke splnění několika z cílů, které jsme si definovali. Podrobnější data bohužel nemohu zveřejnit 🙂
Návrh nového e-shopu jsem jako obvykle stavěl na základě dat, nikoliv domněnek. Díky zpětné vazbě získávám data, o která se mohu opřít a dál s nimi pracovat. Nespoléhám se pouze na jednu metodu výzkumu. Kombinuji více metod, abych měl relevantní data pro další kroky.
Základní metoda výzkumu webových stránek, umožňuje sledování a analýzu dat o návštěvnosti a chování uživatelů na webu.
Card Sorting je metoda výzkumu, která pomáhá organizovat informace na webech nebo aplikacích podle pochopení a očekávání uživatelů.
Card Sorting mi pomohl pochopit, jak lidé vnímají pojmenování jednotlivých stavů opotřebení telefonů a původní názvosloví zjednodušit.
Měření uživatelské interakce, která sleduje a analyzuje pohyby a chování kurzoru myši uživatele na webové stránce.
Díky dotazníkům jsme schopni získat v krátké době větší množství dat. Používám klasické sociologické dotazníky v kombinaci s Pop-up dotazníky, které sbírají zpětné vazby od uživatelů přímo na webových stránkách.
Kvalitativní metoda výzkumu, díky které mohu sledovat přímou interakci uživatele s konkrétní částí webu a doptávat se na specifické chování a emoce uživatele.
Lukáše jsem oslovil na doporučení od Honzy Bartoše. Nový design e-shopu je nejen líbivý, ale přináší také více konverzí. S prací Lukáše mám velmi dobrou zkušenost.
let zkušeností
v oblasti e-commerce
dokončených velkých
i malých projektů
návštěvníků měsíčně
mých vlastních projektů
nekonečno
kreativních nápadů
Potřebujete navrhnout nový projekt nebo zlepšit ten stávající?
Pojďme si promluvit o možném řešení.