Když už se lidi na váš web dostanou, potřebujete z něj v tu chvíli vymáčknout maximum. Společně se podíváme na to, proč a kudy vám potenciální zákazníci utíkají. A jak je přesvědčit k akci bez zbytečných nákladů na marketing.
Nejprve zjistím, zda vám analýza opravdu pomůže. Nebudu z vás tahat peníze, když ve spolupráci neuvidím smysl.
Ať máte šechny tipy a rady pořád při ruce. Jednoduše je pak můžete probrat s jinými specialisty, nebo rovnou aplikovat.
Výstup se může lišit projekt od projektu. Zvolím takovou variantu, která se pro váš projekt hodí nejvíc. Výstupem může být textový dokument, PDF, komentované screeny vašeho webu nebo interaktivní moodboard. Vždy dostanete praktické tipy a návrhy řešení, jak chyby napravit.
Mám zkušenosti se širokým spektrem platforem e-shopů / webů a vždy doporučuji takové úpravy, které je možné i technicky realizovat.
...a mnoho dalšího, ke každému projektu přistupuji individuálně podle jeho potřeb
Audit je vhodný pro každý web či e‑shop, který se chce rozvíjet a cítí, že začíná stagnovat. Nebo potřebujete nezaujatý pohled "zvenčí". Výstup je vhodným podkladem pro vás, vašeho programátora, grafika, developera či správce webu.
Výsledek auditu je vždy originální. Každý projekt má jiné potřeby, technické i finanční možnosti. Např. výstup pro malý e-shop na krabicovém řešení s technickými limity (např. Eshop-rychle, Shoptet) se liší od e-shopu na míru (kde se můžeme zaměřovat na pokročilejší optimalizaci a více úprav na míru).
Většinou se pohybuje v rozsahu od 30 000 Kč výše (bez DPH, dle náročnosti, postupu a metody výstupu).
Spolupráce nemusí být jednorázová. Pokud budete potřebovat následně pomoci zapracovat nějaké body z analýzy, určitě se na mě můžete obrátit. 90% klientů se vrací s spolupracujeme dlouhodobě.
Ať už ke konkurenci, nebo jen prostě pryč od vás. Ukážeme jim, proč vás potřebují. Probereme nejen váš web, ale taky byznys. Podíváme se na celkovou marketingovou strategii a možnost růstu.
Designer webů a e-shopů se zaměřením na výkon a uživatelský prožitek. Díky přesahu do dalších oborů a 15-ti letým zkušenostem v e-commerce tvořím weby, které mají hlavu a patu a hlavně vydělávají.
Buduju weby a vztahy, které fungují. Proto se na projektech podílím dlouhodobě, i když šlo původně třeba o jednorázovou konzultaci.
Zákazníci často zmiňují, že je se mnou příjemná spolupráce. 🙂
Pro nejznámějšího zahradního architekta v ČR Ferdinanda Lefflera jsem konzultoval a navrhoval kompletní podobu vzdělávacích kurzů Žijte ve své zahradě.
Boříme mýty v nakupování čokolády online. Díky čokoládovému výzkumu, rebrandingu, redesignu e-shopu a kontinuální spolupráci roste JANEK ročně o stovky procent.
Pro jedničku na trhu v online prodeji výběrové kávy pro B2C řídím už 6 let optimalizaci e-shopu a celý marketing. Hned po prvním roce spolupráce nárůst tržeb o 107 %..
Díky promyšlenému redesignu e-shopu a změně celého technického řešení jsme překročili všechny cíle a několikanásobně zvýšily obrat e-shopu.
Největšímu online knihkupectví v ČR pomáhám s optimalizací a návrhem UX/UI nového e-shopu. Dohlížím na správnou realizaci, kterou má na starost vyhlášená digitální agentura ETNETERA.
Z nuly na stovky objednávek měsíčně za necelý rok. Na "zelené louce" jsem pro klienta vymyslel DAMANO. Od návrhu po celkovou realizaci e-shopu.
Nekompromisním alchymistům z Czech Virus jsem zpracoval rozsáhlou UX analýzu nového e-shopu a návrhy, jak zlepšit své aktivity v online marketingu.
Komplexní spolupráce, návrh a realizace nového e-shopu pro českou firmu se světovými úspěchy. Dále pomáhám s nastartováním online marketingu a přechodem z B2B na B2C.
Lukáš je prostě UX profík! Řešil pro Anag analýzu a návrh nového košíku. Samotný výstup byl jasný a přehledný i pro "nezasvěcené". Prezentuje své názory bez obalu a snaží se o to, aby klient pochopil důvody navrhované změny. Spolupráce s ním je radost.
let zkušeností
v oblasti e-commerce
dokončených velkých
i malých projektů
návštěvníků měsíčně
mých vlastních projektů
nekonečno
kreativních nápadů
Potřebujete navrhnout nový projekt nebo zlepšit ten stávající?
Pojďme si promluvit o možném řešení.